x
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy. Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie
i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Cookie.

Gwarancja (Z cyklu - dobre agregaty prądotwórcze cz. 2)

Gwarancja oraz dokumentacja

Rodzaj i zakres udzielanej gwarancji jest wyjątkowo istotny w przypadku agregatów prądotwórczych. Dlaczego? Ponieważ agregat to wyjątkowo skomplikowana maszyna, która składa się z tysięcy mechanicznych części. To właśnie złożoność konstrukcji sprawia, że im dłuższa i im więcej aspektów urządzenia obejmująca gwarancja, tym dla ciebie jako konsumenta lepiej.

W większości przypadków gwarancja jest udzielana na rok (w przypadku firm) albo na dwa lata (w przypadku osób prywatnych). Prawda jest jednak taka, że nie tylko okres, który obejmuje gwarancja, jest istotny. Nie bez znaczenia jest także jej objętość, przejrzystość i spójność.

Dwa ostatnie aspekty są dosyć jasne - gwarancja powinna być skonstruowana w sposób logiczny i zrozumiały, natomiast pod pojęciem objętość kryje się to, co tak właściwie obejmuje ten dokument. Naprawdę warto dokładnie przeanalizować zapisy gwarancji, żeby z czasem się nie okazało, że obejmuje najrzadziej eksploatowane części urządzenia, a każda potencjalna awaria nie jest objęta zapisami dokumentu.

Niestety, gwarancje skonstruowane w sposób niekorzystny dla konsumentów zdarzają się niepokojąco często i to nie tylko w branży agregatów prądotwórczych.


gwarancja door to door

Dalej ►

Dobre agregaty prądotwórcze a gwarancja oraz dokumentacja

Napisz komentarz

* Imię
* E-mail (niepublikowany)
   Www (Strona http://)
* Komentarz
Kod CAPTCHA